جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-26
کد خبر: 6920 |
تاریخ انتشار : 23 مهر 1401 - 9:48 | ارسال توسط :
639 بازدید
0
7
ارسال به دوستان
پ

کتاب صوتی شنود: تجربه نزدیک به مرگ معرفی کتاب صوتی شنود: تجربه نزدیک به مرگ به نظر شما مرگ پایان همه چیز است؟ کتاب صوتی شنود: تجربه نزدیک به مرگ داستانی واقعی از تجربه نزدیک به مرگ یکی از مسئولین امنیتی را روایت می‌کند که بعد از ده دوز در کما بودن به این دنیا […]

کتاب صوتی شنود: تجربه نزدیک به مرگ

معرفی کتاب صوتی شنود: تجربه نزدیک به مرگ

به نظر شما مرگ پایان همه چیز است؟ کتاب صوتی شنود: تجربه نزدیک به مرگ داستانی واقعی از تجربه نزدیک به مرگ یکی از مسئولین امنیتی را روایت می‌کند که بعد از ده دوز در کما بودن به این دنیا بازمی‌گردد.

درباره کتاب صوتی شنود: تجربه نزدیک به مرگ:

نکات و موارد بسیار زیادی درباره دنیای بعد از مرگ در آموزه‌های اسلامی وجود دارند. اما هنوز برخی افراد نسبت به صحت این موارد شک دارند و نمی‌توانند درمورد آن‌ها یقین کامل داشته باشند. اما طبق سخنان بزرگان دین و آیات قرآن، چیزی که مسلم است، وجود دنیایی به اسم برزخ است که روح ما بعد از مرگ به آن سفر می‌کند.

برزخ را دنیایی میان این جهان و آخرت می‌دانند و طبق ادعای علمای دینی، روح انسان تا روز قیامت و زمان حسابرسی در آن دنیا قرار می‌گیرد. اما چیزی که عجیب است تجربهٔ متفاوت افرادی است که تجربه‌های نزدیک به مرگ را داشته‌اند. هریک از آن‌ها بر اساس اعمالشان در این دنیا و شخصیتی که از خود ساخته بودند، اتفاقات خاصی را در آن جهان تجربه می‌کنند.

یکی از این تجربه‌ها در کتاب شنود: تجربه نزدیک به مرگ برای شما روایت شده است. تجربه کسی که طی حادثه‌ای، ده روز در کما بود و در آن مدت روحش در جهانی دیگر سیر می‌کرد. او بعد از به هوش آمدن، داستان خود را برای بقیه تعریف کرد و ظاهراً گفته‌هایش دقیقاً مطابق با چیزهایی است که در دین اسلام درمورد معاد و دنیای بعد از مرگ وعده داده شده است.

این کتاب درواقع سومین اثر از مجموعهٔ جذاب و پرطرفدار «تجربهٔ نزدیک به مرگ» است. پیش‌ازاین کتاب‌های «سه دقیقه در قیامت» و «بازگشت» منتشر شدند که در هر یک از آن‌ها روایت‌هایی از دنیای بعد از مرگ و بازگشت از آن وجود دارند. حال سومین کتاب از این مجموعه، کتاب صوتی شنود است که به شکلی مستندگونه به روایت تجربهٔ یک فرد از این موضوع پرداخته است.

کتاب صوتی شنود: تجربه نزدیک به مرگ مناسب چه کسانی است؟

اگر دوست دارید بدانید بعد از مرگ چه چیزهایی را تجربه می‌کنید، شنیدن این کتاب می‌تواند دیدی روشن و شفاف به شما درباره این موضوع بدهد. همچنین علاقه‌مندان به موضوعات تجربیات نزدیک به مرگ از شنیدن این کتاب صوتی لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب صوتی شنود: تجربه نزدیک به مرگ می‌شنویم:

دوازده روز در بیمارستان و ده روز در بخش مراقبت‌های ویژه بودم. بارها ماجرای خروج روح و تجربهٔ نزدیک به مرگ برای من اتفاق افتاد. روح من حداقل روزی یک‌بار از بدنم خارج می‌شد و برمی‌گشت. توصیف آن چه دیده‌ام کار ساده‌ای نیست. این که بعضی از دوستان و بستگان خودت را به‌گونه‌ای مشاهده کنی که باورش برایت بسیار سخت است.

مثلاً یک‌بار به سراغ دوستان دوران نوجوانی‌ام رفتم. دو نفر از آن‌ها در یک اداره مشغول به کار بودند. خب وقتی کسی تعهد می‌دهد در یک اداره به میزان ساعتی مشخص کار مفید انجام دهد، باید نهایت دقت را کند تا مشکل حق‌الناس و خصوصاً در ادارات دولتی به مشکل بیت‌المال گرفتار نشود. این گرفتاری‌ها انسان را دچار مال حرام کرده و نتیجهٔ مال حرام در زوریه و فرزند انسان نمایان می‌شود.

به اتاق یکی از دوستانم رفتم. در زمان اداری مشغول کارهای شخصی شده و ارباب‌رجوع را پشت در معطل کرده بود. با یک نگاه فهمیدم این کار هر روزهٔ اوست. با اینکه ایشان نمازخوان و اهل رعایت حلال و حرام بود، اما من قیامت او را دیدم که به دنبال مردم می‌گشت تا از آن‌ها حلالیت بطلبد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه

۱۶ دقیقه
مصاحبه‌ای متفاوت

۱۱ دقیقه
مننژیت

۱۱ دقیقه
بازگشت

۱۴ دقیقه
چشمان فرزند

۱۵ دقیقه
بیت‌المال

۱۸ دقیقه
منبع نور

۱۵ دقیقه
پسر همسایه

۲۰ دقیقه
مکافات عمل

۲۶ دقیقه
فقط برای خدا

۴۶ دقیقه
حق الناس

مشخصات کتاب صوتی

نام کتاب کتاب صوتی شنود: تجربه نزدیک به مرگ
نویسنده
گوینده امیر فرحان نیا
ناشر چاپی انتشارات شهید ابراهیم هادی
ناشر صوتی نشر ماه آوا
سال انتشار ۱۴۰۰
فرمت کتاب MP3
مدت ۳ ساعت و ۱۳ دقیقه
زبان فارسی
موضوع کتاب کتاب صوتی دین و عرفان، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه صوتی
۲۵۰۰۰ ت – 5.49 یورو

خرید کتاب صوتی

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط کتاب صوتی سلام صدا در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما