پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
کد خبر: 5905 |
تاریخ انتشار : 11 مرداد 1401 - 9:40 | ارسال توسط :
1155 بازدید
0
12
ارسال به دوستان
پ

کتاب درنگ نکن انجامش بده یک اثر اتوبیوگرافی است که روش ریچارد برانسون برای رسیدن به موفقیت را توضیح می‌دهد. این کتاب شما را با داستان‌هایی باورنکردنی آشنا می‌کند و انگیزه‌ی لازم برای شروع مسیر را در اختیارتان می‌گذارد. درباره‌ی کتاب درنگ نکن انجامش بده ما در عصر میلیونرها و میلیاردرها زندگی می‌کنیم. اگر قرن‌ها […]

کتاب درنگ نکن انجامش بده یک اثر اتوبیوگرافی است که روش ریچارد برانسون برای رسیدن به موفقیت را توضیح می‌دهد.

این کتاب شما را با داستان‌هایی باورنکردنی آشنا می‌کند و انگیزه‌ی لازم برای شروع مسیر را در اختیارتان می‌گذارد.

درباره‌ی کتاب درنگ نکن انجامش بده

ما در عصر میلیونرها و میلیاردرها زندگی می‌کنیم. اگر قرن‌ها پیش تعداد ثروتمندترین افراد یک کشور را می‌شد با انگشتان درست شمرد، امروزه برای تهیه لیستی از این افراد نیازمند کامپیوتر و ماشین حسابی دقیق هستیم.

ابعاد این گروه هر روز گسترده تر می‌شود و هر چند وقت یک بار نامی جدید روی زبان می‌افتد: «راستی اسم فلان میلیونر را شنیده‌اید؟» یا «خبر داری که فلان شخص جزیره‌ای در اقیانوس آرام را خریداری کرده؟».

ریچارد برانسون، نویسنده‌ی کتاب صوتی درنگ نکن انجامش بده (Screw It, Let’s Do It) نیز عضوی نام‌آشنا از این خانواده است که به دلیل توانایی منحصر به فردش در عبور از موانع مشهور است.

این میلیاردر آمریکایی استاد به چالش کشیدن محدودیت‌هاست و این ویژگی را می‌توان در والدین و بستگان او نیز مشاهده کرد.

مادرش در دوران جنگ به عضویت ارتش درآمد و بعد از پایان آن هم به رغم عدم تسلط بر زبان‌های خارجی، شغل مهماندار هواپیما را به دست آورد. همچنین رابرت فالکون اسکات، رهبر دومین گروهی که به قطب جنوب پا گذاشت از اقوام دور اوست که سرسختی‌اش اثر عمیقی بر برانسون داشت.

نویسنده‌ی کتاب صوتی درنگ نکن انجامش بده با تکیه بر داستان‌هایی واقعی، درس‌هایی را به شما می‌بخشد که نگاهی نو به زندگی دارند.

ریچارد برانسون کمک می‌کند هدفی درست انتخاب کنید، کاری که باید انجام دهید را دوست داشته باشید و مهم تر از همه چیز، شروع کنید! او با نقل تجربه‌های دیوانه‌وار خود به شما انگیزه‌ی تغییر می‌دهد و با زبانی صریح، واقعیت‌های زندگی را به تصویر می‌کشد.

به عنوان کلام آخر، این معرفی را با یک سوال به پایان می‌رسانیم: کارآفرین جهانی، صاحب یک امپراطوری تجاری و یکی از ثروتمندترین افراد دنیا دتصمیم گرفته رازهای موفقیت خود را با شما به اشتراک بگذارد، آیا واقعا می‌خواهید از این گنج‌گرانبها صرف نظر کنید؟

در باره ریچارد برانسون

او یکی از تأثیرگذارترین بازرگانان و سرمایه‌داران جهان است که به خاطر خدماتش در حوزه‌ی کارآفرینی موفق به دریافت لقب «شوالیه» شده است.

ریچارد برانسون (Richard Branson) 16 ساله بود که اولین کار تجاری خود را شروع و سال‌ها بعد با پیشرفت در این عرصه شرکت‌های ویرجین را تأسیس کرد.

نام او در میان صد فرد تأثیرگذار جهان قرار گرفته و اغلب آثار او در زمره‌ی پرفروش‌ترین‌ها قرار می‌گیرند.

از دیگر آثار او می‌توان به کتاب «نترسید انجام دهید» اشاره کرد.

 از متن کتاب درنگ نکن انجامش بده

لازم نیست حتما به دانشکده‌ی هنر بروید تا بتوانید طراح لباس بشوید. به یک کمپانی طراحی لباس بروید و آنجا را جارو نظافت کنید، سپس سعی کنید راهتان را به سوی بالا پیدا کنید.

مادرم ایو مثال بارزی از همین مسئله است. در طی دوران جنگ او می‌خواست خلبان شوند. او به مدرسه‌ی آموزش پرواز هستوم رفت و درخواست یک شغل کرد.

به او گفته شد فقط مردها می‌توانند خلبان شوند. مادرم زن زیبایی بود و قبلا به عنوان یک هنرمند به ایفای یک برنامه بر روی سن می‌پرداخت و به هیچ‌وجه حتی از ظاهر مردانه‌ای هم برخوردار نبود، اما این مسئله نتوانست جلوی او را بگیرد.

او یک ژاکت چرمی از نوعی که خلبان‌ها می‌پوشند به تن کرد و موهای طلایی رنگش را زیر کلاه چرمی پنهان کرد و با صدایی کلفت با آن‌ها سخن گفت. به این ترتیب او موفق شد شغلی که می‌خواست را به دست آورد.

پس از آن پرواز با هواپیمای بدون موتور را یاد گرفت و شروع به تعلیم دادن به خلبانان جدید کرد… .

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط کتاب صوتی سلام صدا در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما