جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
کد خبر: 4835 |
تاریخ انتشار : 02 مرداد 1401 - 19:37 | ارسال توسط :
648 بازدید
0
6
ارسال به دوستان
پ

کتاب آلبالو وحشی مجموعه یادداشت‌ها و طرح‌های سهیل اظهری با محوریت جستجو در معنای مرگ و زندگی است که مطالعه‌ی آن شما را به تامل وامی‌دارد و لحظات خوشایندی را برایتان رقم می‌زند.

معرفی و دانلود کتاب آلبالو وحشی

معرفی کتاب آلبالو وحشی

کتاب آلبالو وحشی مجموعه یادداشت‌ها و طرح‌های سهیل اظهری با محوریت جستجو در معنای مرگ و زندگی است که مطالعه‌ی آن شما را به تامل وامی‌دارد و لحظات خوشایندی را برایتان رقم می‌زند.

کتاب آلبالو وحشی مناسب چه کسانی است؟

مطالعه این اثر به خوانندگان علاقه‌مند به نثرهای ادبی پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب آلبالو وحشی می‌خوانیم:

«روح، یا چیزی که وجود دارد، در حالی که می‌توانست وجود نداشته باشد هیچ‌گاه نه در صحرا یافت می‌شود و نه در دریا؛ اما همهٔ این‌ها، به‌محض دریافت پیام به ما پاسخ می‌دهند…»

این‌ها کلماتی بودند که شخصی روی تخته‌های آجری برای ما به جا گذاشته و من امروز مشغول واکاوی این متون بودم. در حقیقت سال‌هاست که درگیر کشف معانی این لغات هستم.

ویکتوریا پدری داشت که تمام عمر خود را وقف پیداکردن الماس کرده بود. اما وقتی پیدایش کرد، دستانش به‌قدری خراش دیده و تاول زده بودند که آن را بیشتر زیبندهٔ دست‌های دخترش دید. پس الماس را به او بخشید و ویکتوریا، از آن به بعد، صاحب ثروتی شد. دیگر برای مدت‌ها اثری از آن‌ها پیدا نشد. اما من، از آن جا که دوست خانوادگی آن‌ها بودم، می‌دانستم که پدرش‌ دو ماه بعد فوت کرد.

ویکتوریا، بعد از همهٔ این‌ها، تصمیم گرفت تا خود را وقف باستان‌شناسی کند. او در آکسفورد تحصیل کرد و دکتری‌اش را در رشتهٔ باستان‌شناسی گرفت. دختر دیوانه‌ای بود! اعتقاد داشت که انسان‌ها از لحاظ نژادی با هم برابر نیستند. حتی می‌توانست برایش قسم بخورد یا به هر شکلی از عقیدهٔ خود دفاع کند. اما کسی او را جدی نگرفته بود.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط کتاب صوتی سلام صدا در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما