چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-24
کد خبر: 6924 |
تاریخ انتشار : 23 مهر 1401 - 10:00 | ارسال توسط :
566 بازدید
0
9
ارسال به دوستان
پ

کتاب صوتی سه دقیقه در قیامت معرفی کتاب صوتی سه دقیقه در قیامت آیا دوست دارید بدانید بعد از مرگ چه اتفاقی برایتان می‌افتد؟ کتاب صوتی سه دقیقه در قیامت خاطرات یکی از مدافعان حرم را روایت کرده که در طی یک عمل جراحی برای سه دقیقه روح از بدنش جدا می‌شود و به عالم […]

کتاب صوتی سه دقیقه در قیامت

معرفی کتاب صوتی سه دقیقه در قیامت

آیا دوست دارید بدانید بعد از مرگ چه اتفاقی برایتان می‌افتد؟ کتاب صوتی سه دقیقه در قیامت خاطرات یکی از مدافعان حرم را روایت کرده که در طی یک عمل جراحی برای سه دقیقه روح از بدنش جدا می‌شود و به عالم دیگری می‌رود. این کتاب پرفروش و پرطرفدار لحظات و اتفاقات خاصی را تعریف می‌کند که شاید درکشان برای شما کمی سخت و غیرقابل باور باشد.

درباره کتاب صوتی سه دقیقه در قیامت:

بعد از مرگ ما چه اتفاقی می‌افتد؟ آیا به جهانی دیگر می‌رویم؟ یا برای همیشه فانی می‌شویم و در نیستی فرو می‌رویم؟ اگر دوست دارید جواب این سوالات را بدانید، کتاب سه دقیقه در قیامت را گوش کنید. این کتاب شامل حقیقت‌هایی درمورد مرگ، عالم برزخ و حیات پس از مرگ می‌شود. روایت‌هایی که در این کتاب می‌شنوید مربوط به یکی از مدافعان حرم است که بعد از ایجاد شوک به او، دوباره به جهان هستی برمی‌گردد.

همانطور که می‌دانید «برزخ» در لغت به معنی چیزی است که حایل بین دو چیز باشد. به همین خاطر، جهانی را که بین دنیا و آخرت است نیز برزخ می‌نامند. در این شرایط انسان پس از مرگش به آن وارد می‌شود و روحش تا هنگام قیامت در آن‌جا باقی می‌ماند.

کتاب صوتی سه دقیقه در قیامت نیز شامل خاطرات مربوط به تجربه نزدیک به مرگ یک جانباز می‌شود که گویی وارد جهان برزخ شده و دوباره بازگشته است. این کتاب نخستین بار در سال 1398 به انتشار رسید و خیلی زود به یکی از کتاب‌های پرفروش کشور تبدیل شد.

داستان کتاب حاضر از دوره نوجوانی این فرد شروع می‌شود که در یک خانوادهٔ مذهبی رشد کرد و بیشتر وقتش را در مساجد و هئیت‌ها می‌گذراند. وی در سال 1390 متوجه می‌شود که غده‌ای در چشمش وجود دارد و باید با عمل جراحی آن را درآورد. در طول عمل جراحی به شکلی ناگهانی احساس سبکی می‌کند و متوجه می‌شود که از جسمش خارج شده است.

در هر یک از فصول این کتاب یکی از مسائل انسانی و دینی همراه با آیات و روایت مرتبط با موضوع مطرح شده که باعث جذابیت و باورپذیر بودن ماجرا می‌شود. با شنیدن این کتاب دیدگاهتان نسبت به زندگی دگرگون خواهد شد و در رفتار و اعمالتان تغییراتی ایجاد خواهید کرد.

کتاب صوتی سه دقیقه در قیامت مناسب چه کسانی است؟

اگر دوست دارید بدانید چه چیزی بعد از مرگ انتظارتان را می‌کشد، شنیدن این کتاب اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار خواهد داد.

در بخشی از کتاب صوتی سه دقیقه در قیامت می‌شنویم:

در این سفر کوتاه به قیامت، نگاه من به شهید و شهادت تغییر کرد. علت آن هم چند ماجرا بود. یکی از معلمین و مربیان شهر ما در مسجد محل تلاش فوق‌العاده‌ای داشت که بچه‌ها را جذب مسجد و هیئت کند. او خالصانه فعالیت می‌کرد و در مسجدی شدن ما هم خیلی تاثیر داشت. این مرد خدا یک بار که با ماشین در حرکت بود، از چراغ قرمز عبور کرد و سانحه‌ای شدید رخ داد و ایشان مرحوم شد.

من این بندهٔ خدا را دیدم که در میان شهدا و هم درجهٔ آن‌ها بود. من توانستم با او صحبت کنم. ایشان به خاطر اعمال خوبی که در مسجد و محل داشت و رعایت دستورات دین به مقام شهدا دست یافته بود. او در دنیا شهید زندگی کرد و به مقام شهدا دست یافت. اما سوالی که در ذهن من بود، تصادف او و عدم رعایت قانون و علت مرگش بود.

ایشان به من گفت من در پشت فرمان ماشین سکته کردم و از دنیا رفتم و سپس با ماشین مقابل برخورد کردم. هیچ چیزی از صحنهٔ تصادف دست من نبود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه

۱۸ دقیقه
مقدمه

۲۲ دقیقه
گذر ایام

۱۰ دقیقه
حسابرسی

۴ دقیقه
نیت

۴ دقیقه
نجات یک انسان

۵ دقیقه
سفر کربلا

۶ دقیقه
آزار مومن

۴ دقیقه
حسینیه

۵ دقیقه
اعجاز اشک

۶ دقیقه
بیت‌المال

۵ دقیقه
صدقه

۹ دقیقه
گره‌گشایی

۶ دقیقه
با نامحرم

۷ دقیقه
باغ بهشت

۴ دقیقه
جانبازی در رکاب مولا

۶ دقیقه
شهید و شهادت

۵ دقیقه
قرآن

۶ دقیقه
حق‌الناس و حق‌النفس

۴ دقیقه
شراکت

۴ دقیقه
تشکیل خانواده و صلهٔ رحم

۵ دقیقه
اعمال

۶ دقیقه
شیطنت‌های جوانی

۱۰ دقیقه
یا زهرا علیها سلام

۴ دقیقه
بازگشت

۶ دقیقه
دکتر

۴ دقیقه
تنهایی

۶ دقیقه
نشانه‌ها

۱۱ دقیقه
مدافعان حرم

۵ دقیقه
مدافعان وطن

۱۰ دقیقه
توفیق شهادت

۸ دقیقه
حسرت

مشخصات کتاب صوتی

نام کتاب کتاب صوتی سه دقیقه در قیامت
نویسنده
گوینده امیر فرحان نیا
ناشر چاپی انتشارات شهید ابراهیم هادی
ناشر صوتی نشر ماه آوا
سال انتشار ۱۴۰۰
فرمت کتاب MP3
مدت ۳ ساعت و ۳۴ دقیقه
زبان فارسی
موضوع کتاب کتاب صوتی دین و عرفان، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه صوتی
۲۵۰۰۰ ت – 5.49 یورو

خرید کتاب صوتی

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط کتاب صوتی سلام صدا در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما